سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

96/6/30
2:0 ص

اخذ ویزای امارات متحده عربی

اخذ ویزای امارات متحده عربی : بر خلاف سایر کشور های دنیا در دبی و سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس ویزا به وسیله ی سفارت امارات صادر نمی شود بلکه  اداره مهاجرت و وزارت کار صادر می کند. .

اخذ ویزای امارات متحده عربی

اخذ ویزای امارات متحده عربی

شرایط اخذ ویزای امارات متحده عربی (دبی)

بر خلاف سایر کشور های دنیا در دبی و سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس ویزا به وسیله ی سفارت امارات صادر نمی شود بلکه  اداره مهاجرت و وزارت کار صادر می کند.

اخذ ویزای امارات متحده عربی برای ملیت های مختلف تفاوت بسیاری دارد و قوانین آن هر چند وقت به یکبا تغییر می کند پس لازم است قبل از سفر حتما به جمع آوری اطلاعات لازم بپردازیم سپس جهت اخذ ویزا اقدام کنیم.

تمامی افرادی که قصد مسافرت به این کشور را دارند می بایست ویزا تهیه کنند به جز افراد ساکن کشور های عضو شورای همکاری خلیج (قطر ، کویت ، بحرین ، عربستان و عمان).

جهت صدور انواع ویزا در دبی شرکت یا سازمانی باید تقاضا کننده ی ویزا را ضمانت کند. در نتیجه آن شرکت قانونا مسولیت مسافر را به عهده می گیرد تا مسافر تا قبل از تاریخ مقرر شده در ویزایش به کشورش بازگردد . به این مسئول در امرات کفیل گفته می شود. پس برای صدور ویزا به یک کفیل نیازمندیم که باید دارای دو شرط باشد:

از نزدیکان مسافر باشد (باید فرم نسبیت از سفارت دریافت شود) یا رابطه ی تجاری داشته باشند.

سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی می توانند بر اساس روابط تجاری اشان برای مسافرشان درخواست ویزا بکنند. لازم به تذکر است ویزاهای توریستی یا زیارتی به وسیله ی آژانس های مسافرتی، خطوط هوایی و هتل ها درخواست می شود. (پس آژانس های مسافرتی ، خطوط هوایی و هتل ها از مسافرانشان ضمانت دریافت می کنند.)

انواع ویزای امارات متحده عربی

ویزای موقت

ویزای موقت به سه گروه تقسیم بندی می شود:

ویزای ترانزیت

این ویزا را اداره ی مهاجرت دبی صادر می کند و قابل تمدید نیست. مدت اعتبار این ویزا از تاریخ شروع 14 روز می باشد که در صورتی که در این مدت استفاده نشود اعتبارش از بین می رود. البته روز ورود و خروج محاسبه نمی شود.

ویزای زیارتی

این ویزا برای ایرانیان و اتباع سایر کشورها می باشد. شهروندان کشورهایی که در زیر ذکر شده اند ویزای زیارتی خود را در زمان ورود به فرودگاه دبی دریافت می کنند. این کشور ها به شرح زیر می باشند:

آلمان ، لیختن اشتاین ، بلژیک ، مالزی ، فرانسه ، انگلستان ، فنلاند ، دانمارک ، آمریکا ، نروژ ، ایتالیا ، سان ماریو ، ژاپن ، ایرلند ، کانادا ، نیوزلند ، کره جنوبی ، ایسلند ، سوئد ، هنگ کنگ ، واتیکان ، اسپانیا ، آندورا ، لوکزامبورگ ، برونئی ، یونان ، استرالیا ، سنگاپور ، اتریش ، پرتغال ، موناکو ، سوئیس

معمولا ویزا برای زنان مجرد کمتر از 30 سال صادر نمی شود مگر اینکه همراه پدر یا همسر خود باشند. (با پرداخت شارژ ویزا می توان ویزا را دریافت کرد)

در صورتی که در تاریخ تعیین شده از دبی خارج نشوید در فرودگاه دبی به ازای هر روز تایر یک جریمه ی 100 درهمی دریافت می گردد .

ویزای توریستی

اعتبار این ویزا یک ماه می باشد و قابل تمدید نیست. این ویزا به ایرانی ها و شهروندان 33 کشور مذکور در قسمت ویزای زیارتی تعلق نمی گیرد.

آربی ویزا مرجع ویزای شینگن و سایر ویزا های کشور های جهان ، آماده ارائه خدمات مهاجرتی و ویزا برای هموطنان عزیز می باشد.

برچسب ها: , , ,



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ