سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

96/6/3
3:0 ص

اخذ ویزای هند

اخذ ویزای هند : کسانی که قصدشان از سفر به هند بازدید و گردش می باشد می توانند ویزای توریستی هندوستان (India Visa) را تقاضا کنند. این ویزا به متقاضی اجازه ی کار یا اقامت بیشتر از زمان معین شده نمی دهد. روادید توریستی هند درطول یک ماه صادر می شود و نمی توان در هندوستان آن را تمدید کرد.برای تقاضای روادید وکیل متقاضی می تواند برای تحویل مدارک و اخذ ویزا اقدام کند و نیازی به حضور متقاضی و انجام مصاحبات نمی باشد.

اخذ ویزای هند

ویزای هند

شرایط اخذ ویزای هند

کسانی که قصدشان از سفر به هند بازدید و گردش می باشد می توانند ویزای توریستی هندوستان (India Visa) را تقاضا کنند. این ویزا به متقاضی اجازه ی کار یا اقامت بیشتر از زمان معین شده نمی دهد. روادید توریستی هند درطول یک ماه صادر می شود و نمی توان در هندوستان آن را تمدید کرد.برای تقاضای روادید وکیل متقاضی می تواند برای تحویل مدارک و اخذ ویزا اقدام کند و نیازی به حضور متقاضی و انجام مصاحبات نمی باشد.

مرحله اول درخواست روادید هر کشوری تکمیل فرم های درخواست روادید کشور مورد نظر است. این فرم ها می بایست حتما برای هر کدام از افراد جداگانه پر شود و عکس متقاضیان به آن الصاق شود و حتما از تمامشان کپی تهیه شود.

لازم به تذکر است به علت حجم زیاد متقاضی در ماه های تابستان و قبل از تعطیلات عید نوروز زمان بررسی مدارک و صدور ویزا طولانی تر بشود. پس تاریخ زمان خود را با این احتمالات هماهنگ کنید.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای هند

  • شناسنامه
  • گذرنامه (اعتبار گذرنامه حتما شش ماه بیشتر از تاریخ خاتمه ی اعتبار ویزای درخواستی باشد و از تمام 5 صفحه و همین طور
  • صفحاتی که مهر خورده اند کپی گرفته بشود.
  • دو قطعه عکس (رنگی تمام رخ و زمینه سفید ، کمتر از 3 ماه قبل عکس گرفته شده باشد ، با ظاهر فعلی شخص یکی باشد ،ابعاد 40*60 میلی متر)
  • ذکر شغل و همچنین آدرس محل سکونت و محل کار فرد به طور دقیق
  • بلیط رفت و برگشت هند
  • رزرو قطعی هتل برای مدتی که فرد اقامت دارد.
  • بین پنج تا هفت روز کاری از شروع زمانی که مدارک تحویل داده میشود ، روادید صادر می گردد. هزینه ی صدور روادید هشتاد هزار تومان می باشد که در زمان گرفتن روادید باید پرداخت گردد.

لازم به تذکر است که تا پایان سفر کلیه ی مدارکتان را همراه داشته باشید و فقط ارائه روادید کافی نیست. چون ممکن است پلیس مرزی از شما مدارکی را که به کنسولگری جهت اخذ روادید ارائه کرده بودید ، بخواهد و در صورت نداشتن مدارک مانع ورود شما به خاک هند بشود.

برچسب ها: , , ,


      ویزای...

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ